Archiwum wskaźników jakości usług Wskaźniki jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych za I półrocze 2022 r.: 1.Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci:0,13m-c; 2.Średni czas usunięcia uszkodzenia:3,5godzin; 3.Średni czas rozpatrzenia reklamacji:0,4m-c; 4.Wskaźnik reklamacji faktur:0,4&; Wskaźniki jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych za II półrocze 2021 r.: 1.Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci:0,11m-c; 2.Średni czas usunięcia uszkodzenia:3,5godzin; 3.Średni czas rozpatrzenia reklamacji:0,25m-c; 4.Wskaźnik reklamacji faktur:0,25&; Wskaźniki jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych za I półrocze 2021 r.: 1.Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci:0,13m-c; 2.Średni czas usunięcia uszkodzenia:4,0godzin; 3.Średni czas rozpatrzenia reklamacji:0,25m-c; 4.Wskaźnik reklamacji faktur:0,25&; Wskaźniki jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych za II półrocze 2020 r.: 1.Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci:0,17m-c; 2.Średni czas usunięcia uszkodzenia:5,0godzin; 3.Średni czas rozpatrzenia reklamacji:0,3m-c; 4.Wskaźnik reklamacji faktur:0,35&; Wskaźniki jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych za I półrocze 2020 r.: 1.Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci:0,15m-c; 2.Średni czas usunięcia uszkodzenia:5,0godzin; 3.Średni czas rozpatrzenia reklamacji:0,3m-c; 4.Wskaźnik reklamacji faktur:0,35&; Wskaźniki jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych za II półrocze 2019 r.: 1.Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci:0,12m-c; 2.Średni czas usunięcia uszkodzenia:4,0godzin; 3.Średni czas rozpatrzenia reklamacji:0,3m-c; 4.Wskaźnik reklamacji faktur:0,3&; Wskaźniki jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych za I półrocze 2019 r.: 1.Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci:0,1m-c; 2.Średni czas usunięcia uszkodzenia:3,5godzin; 3.Średni czas rozpatrzenia reklamacji:0,32m-c; 4.Wskaźnik reklamacji faktur:0,3&; Wskaźniki jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych za II półrocze 2018 r.: 1.Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci:0,1m-c; 2.Średni czas usunięcia uszkodzenia:3,5godzin; 3.Średni czas rozpatrzenia reklamacji:0,35m-c; 4.Wskaźnik reklamacji faktur:0,35&; Wskaźniki jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych za I półrocze 2018 r.: 1.Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci:0,1m-c; 2.Średni czas usunięcia uszkodzenia:4,0godzin; 3.Średni czas rozpatrzenia reklamacji:0,25m-c; 4.Wskaźnik reklamacji faktur:0,35&;