tekst tekst tekst

Pogotowie IT

W celu zapewnienia najwyższego poziomu jakości usług, uruchomiliśmy działające przez 7 dni w tygodniu Pogotowie IT.

W ramach Pogotowia IT oferujemy Państwu wsparcie przy:

  • rozwiązywaniu problemów z dostępem do Internetu
  • instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych (windows, linux) sterowników i     oprogramowania
  • awarii systemów i usterek sprzętowych
  • usuwania wirusów i niechcianego oprogramowania
  • archiwizacji i odzyskiwaniu danych
  • trwałym kasowaniu danych
  • optymalizacji pracy komputera
  • tworzeniu i rozbudowie domowych sieci komputerowych
  • konfiguracji i dzieleniu łącza internetowego
  • doborze i zakupie sprzętu
  • i wielu innych problemach
  • Oddajemy do Waszej dyspozycji zespół fachowców, którzy błyskawicznie zareagują na wszystkie Państwa problemy związane z działaniem komputera, sieci czy Internetu, przyjmą zgłoszenie serwisowe i rozwiążą występujący problem techniczny.

    Na zgłoszenia czekamy pod numerami telefonów Pogotowia IT
    (32) 750 2000 oraz (32) 750 2025
    od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 22.00
    oraz w soboty, niedziele i święta w godzinach od 10.00 do 20.00,
    a także pod adresem serwis@mmj.pl.

    W tych samych godzinach pełniony jest również dyżur terenowy Pogotowia IT.