Po przez taki zabieg można np. wygiąć stacje w łuk. Założenia budowy były dosyć proste. Stacja miała znaleźć się na linii jednotorowej znaczenia lokalnego. Po za torem głównym zasadniczym (1) wyposażona jest w tor główny dodatkowy (2) - oba do przyjmowania pociągów osobowych jak i towarowych. Pomiędzy nimi znajduje się dwukrawędziowy peron. Od strony budynku dodano tor boczny z żeberkiem ochronnym, pełniącym także role toru ładunkowo-odstawczego. Przdłużenie toru bocznego na wschód stanowi dojazd do nieco oddalonej bocznicy.
  Oo strony użytkowej na stacji znajdzie się murowany budynek stacji z pomieszczeniem dyżurnego ruchu, małą poczekalnią i mieszkaniem służbowym na piętrze. Obok budynku stacji znajdzie się murowana toaleta stacyjna a także pomieszczenie magazynowe na smary, oleje,itp. Przy torze bocznym mieści się brukowany plac ładunkowy umożliwiający załadunek i rozładunek podstawianych wagonów.
|
|