|
Ogar 200 bY FiKaS...
Krótki Opis Histori Mojego Ogara... ;)
Ogara mojego nabył mój Tata w 2000 roku od mojego Wujka, który nim jeździł
na rybki :) Po zakupie "zapomniany" Ogar przeleżał w garażach
5 lat...
I Tak Wiosną 2005 roku zabrałem się z moim Tatą za Kapitalkę
Silnika...
Ja Byłem Inwestorem xD a Tata Mechanikiem :) i Tak Po Zakupie (ok 260zł)
cylinder 60 cm3 , tłok , pierścionki , simmeringi , korbowód i inne tam
duperele zabraliśmy się żwawo za kapitalkę silnika...
Po Około 2 tygodniach wszystko było zrobione.Lecz po tym zabiegu nie było
ciągle iskry i coś było z elektryką... Później były w moim życiu
gruntowne zmiany a co za nimi idzie Ogar został odstawiony na rok...
W 2006 roku pod koniec Marca wytargałem swoją maszynę przetarłem
szmatką i tak oto się prezentowałą :) :
I Razem Z Bratem, Zabrałem Się Za Elektrykę ;) Kabel Na Łączeniu
Zwierał Do Ramy i Dlatego Nie Było Iskry ;) Uradowany "Reanimacją"
Trupa po 5 latach leżenia w garażu przejechałem nim 100 km :)
Stwierdziłem, że warto zabrac się troszkę za wygląd mej maszyny...
Kolejne Pomysły, Inspiracje oraz (przedewszystkim) Inwestycje a po tych
inwestycjach intesywne prace dały taki oto efekt :) :
Poszczególne elementy mojego Ogara 200, których nie ma w seryjnych
Ogarach 200 :
~ Akumulator
~ Zapłon Bateryjny
~ Cewki Świetlne na 30W
~ Stacyjka Na Kluczyk
~ Kierunkowskazy
~ Lampa Tył z Malucha
~ Podświetlany na Niebiesko Licznik
~ Postój Przód Niebieski
~ Podświetlana Tablica Rejestracyjna
~ Lusterka
~ Lakier Czarno Srebny
~ Siedzenie z Beżowej Skóry
~ Odgięty Bagażnik (na nim lampa,kierunki,rejestracja)
~ Cylinder 60 cm3
~ Oddławiony Silnik
~ Filtr Powietrza Stożkowy
~ Filtr Paliwa
Tak mniej więcej prezentuje się historia mojego Ogara.
|
Księga Gości
:: Dodaj wpis ::
Zobacz wpisy
|